kendini adamak herşeye rağmen aşkı dillendirelim ey aşık sokak sokak bir sen söyle sevdiğini bir ben yavaş yavaş.......
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
kendini adamak herşeye rağmen aşkı dillendirelim ey aşık sokak sokak bir sen söyle sevdiğini bir ben yavaş yavaş.......