Hani herseyde biz vardı
Şimdi sen ben mi oldu
Hani gönlün bizim icin atardı
Şimdi sen ben mi oldu
Bir umut var gönlümde
Bir umutsuzluk dilimde
Bu haykırısım sana dinle
Gel kıyma sen bize
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Hani herseyde biz vardı
Şimdi sen ben mi oldu
Hani gönlün bizim icin atardı
Şimdi sen ben mi oldu
Bir umut var gönlümde
Bir umutsuzluk dilimde
Bu haykırısım sana dinle
Gel kıyma sen bize