Akıldaki üçyüzbir düşünce,
Fikir bile olamadan,
Silkelenip atıldı..
Ortada kalan
BOMBOŞLUK..
Onun da içine saçmasapan
Ne var ne yok tıkıldı...
]
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
BOMBOŞLUK geride kaldı..
Akıldaki üçyüzbir düşünce,
Fikir bile olamadan,
Silkelenip atıldı..
Ortada kalan
BOMBOŞLUK..
Onun da içine saçmasapan
Ne var ne yok tıkıldı...
]