"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Bomboşluk

BOMBOŞLUK geride kaldı..

yazı resim

Akıldaki üçyüzbir düşünce,

Fikir bile olamadan,

Silkelenip atıldı..

Ortada kalan

BOMBOŞLUK..

Onun da içine saçmasapan

Ne var ne yok tıkıldı...

]

Yorumlar

Başa Dön