Kayıp
Gölgeler şehrinde
Zehirli tozları yuttum
Binbir
Dertler kapısında
Bin bir gece nöbete yattım
Tüm derimi kazıyıp
Bakir bir göle attım
Elimde
Yarım asır
Böyle çıplak sana geldim
Ey
Büyücü kadın
Ben sözümü tuttum
Orman kuşu yap beni
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Kayıp
Gölgeler şehrinde
Zehirli tozları yuttum
Binbir
Dertler kapısında
Bin bir gece nöbete yattım
Tüm derimi kazıyıp
Bakir bir göle attım
Elimde
Yarım asır
Böyle çıplak sana geldim
Ey
Büyücü kadın
Ben sözümü tuttum
Orman kuşu yap beni