"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Çık Kalbimden...

yazı resim

herkes kağıtlara bi şeyler karalar aşk hakkında
ben ise sadece seni silmek istiyorum kalbimden
o kadar zor olmadığını biliyorum
ama heryerde seni görmek
herşeyin seni hatırlatması
işimi zorlaştırıyor
ben ise bunlara inat seni unutmaya çalışıyorum
biliyorum başaracağım
ne de olsa kimse unutulmaz değil
özellikle bu sen olunca
bütün unutma yollarını deniyorum...

Yorumlar

Başa Dön