Ey güzellik!
bu ne zulümdür ?
Haberin var mı savaşlardan!
Her gün kaç güzel çocuk ölüyor
Sırat varsa!
Ya bu nedir!
Zındıklar geçiyor,zalimler geçiyor
Kötülük geçiyor...
Kimin cehennemi bu!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Ey güzellik!
bu ne zulümdür ?
Haberin var mı savaşlardan!
Her gün kaç güzel çocuk ölüyor
Sırat varsa!
Ya bu nedir!
Zındıklar geçiyor,zalimler geçiyor
Kötülük geçiyor...
Kimin cehennemi bu!