"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Çocuklar Olmasaydı

Çocuklar olmasaydı / Böylesine sevmezdim yaşamı / Böylesine umutlanmazdım / Böylesine sevinç sarmazdı yüreğimi / Böylesine dayanmazdım acıya / Böylesine şiirler yazmazdım... / / Çocuklar olmasaydı, / Analar bu kadar güzel olmazdı... / / 1993,

yazı resim

Çocuklar olmasaydı
Böylesine sevmezdim yaşamı
Böylesine umutlanmazdım
Böylesine sevinç sarmazdı yüreğimi
Böylesine dayanmazdım acıya
Böylesine şiirler yazmazdım...

Çocuklar olmasaydı,
Analar bu kadar güzel olmazdı...

1993, Gaziantep

Yorumlar

Başa Dön