İnsan hakları var ama...
Herkes eşittir fakat...
Demokrasi var ancak...
Ama..
Fakat...
Lakin...
Velakin...
Ancak...
Bırakalım ''bağlaçları''...
Demokrasiyi ''bağlaç''sız savunabiliyor muyuz?
Ona bakalım!..
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
Bırakalım ''bağlaçları''... Demokrasiyi ''bağlaç''sız savunabiliyor muyuz? Ona bakalım!..
İnsan hakları var ama...
Herkes eşittir fakat...
Demokrasi var ancak...
Ama..
Fakat...
Lakin...
Velakin...
Ancak...
Bırakalım ''bağlaçları''...
Demokrasiyi ''bağlaç''sız savunabiliyor muyuz?
Ona bakalım!..