"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

Demokrasiyi 'Bağlaç'sız Savunmak

Bırakalım ''bağlaçları''... Demokrasiyi ''bağlaç''sız savunabiliyor muyuz? Ona bakalım!..

yazı resim

İnsan hakları var ama...
Herkes eşittir fakat...
Demokrasi var ancak...
Ama..
Fakat...
Lakin...
Velakin...
Ancak...
Bırakalım ''bağlaçları''...
Demokrasiyi ''bağlaç''sız savunabiliyor muyuz?
Ona bakalım!..

Yorumlar

Başa Dön