Kişiliğinin yelkenin olmasını dilerim,
Umudun da fenerin.
Sevdanın dümenin olmasını dilerim,
İdeallerinin de denizin.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bir dilekti bu, bir arkadaşım için dilediğim.
Kişiliğinin yelkenin olmasını dilerim,
Umudun da fenerin.
Sevdanın dümenin olmasını dilerim,
İdeallerinin de denizin.