Gecenin karanlığında kaybolmuşum yine, dışarda sessizliğin dışından gelen bir ses fısıldıyor.İhtirasa yasak kurban istediğini duyabiliyorum,hissedebiliyorum en derinlerimde.Günah senin teninde bekliyor.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Gecenin karanlığında kaybolmuşum yine, dışarda sessizliğin dışından gelen bir ses fısıldıyor.İhtirasa yasak kurban istediğini duyabiliyorum,hissedebiliyorum en derinlerimde.Günah senin teninde bekliyor.