"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Eğdim Başımı

yazı resim

oysa ki çok şey vardı o ıslak nisan ikindisinde anlatılacak...
bir kuş yükseldi örneğin yeşil bir tepeden,
yağmur kendini yerlere dövdü...
kentin ortasında gencin birini vurdular, duydum
iki mısra ortasından
herkesi bi yere saldılar, kaçtım...
gündüzdü; yıldız yoktu karanlıkta...
sıkılan buluta sarmıştı kendini güneş...
ben eğdim başımı seni özledim...
kanlı ceset inledi yağmurda...

Yorumlar

Başa Dön