benmi yanlış tanıyorum dostluğu
dostlarımmı unuttu bilmem?
kavram kargaşası içindeyim şimdi
yazmak zor
konuşmak zor
hatırlamak zor geliyor
kolay olan şey ne pekii?
bir küfür geliyor dilime
söyleyemediğim
hay!! böyle dostluğun içine...
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
ben mi yanlış tanıyorum dostluğu /dostlarım mı unuttu bilmem
benmi yanlış tanıyorum dostluğu
dostlarımmı unuttu bilmem?
kavram kargaşası içindeyim şimdi
yazmak zor
konuşmak zor
hatırlamak zor geliyor
kolay olan şey ne pekii?
bir küfür geliyor dilime
söyleyemediğim
hay!! böyle dostluğun içine...