Gecenin yarısı başlıyorsa, çığlığım duyulsun diye değil,
Çagırmalarım ise gelmen için değil,
Duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek
Görmeden sevmeyi de bilir...!
"15 Kasım 1999"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
Duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek Görmeden sevmeyi de bilir...!
Gecenin yarısı başlıyorsa, çığlığım duyulsun diye değil,
Çagırmalarım ise gelmen için değil,
Duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek
Görmeden sevmeyi de bilir...!
"15 Kasım 1999"