Fısıltı makamında iniyor bu akşam kar
Gözlerinin fakiri şehrimin çatılarına yar...
Usulca
Adını ezberletiyorum her bir taneye,
Örtmeye başlıyorsun heryeri böylece...
Ne keyif be :)
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Keyifli bir akşam şiiri...Bembeyaz !
Fısıltı makamında iniyor bu akşam kar
Gözlerinin fakiri şehrimin çatılarına yar...
Usulca
Adını ezberletiyorum her bir taneye,
Örtmeye başlıyorsun heryeri böylece...
Ne keyif be :)