Günaydın güneşli bir güne..
Masmavi gökyüzüne..
Benim gözlerim sisli..
Ruhum puslu..
Bakışlarım şimşek çakıyor..
Yüreğime yağmur yağıyor..
Belki gökkuşağını görürüm umuduyla..
Yoluna devam ediyor..

"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"
"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

Günaydın güneşli bir güne..
Masmavi gökyüzüne..
Benim gözlerim sisli..
Ruhum puslu..
Bakışlarım şimşek çakıyor..
Yüreğime yağmur yağıyor..
Belki gökkuşağını görürüm umuduyla..
Yoluna devam ediyor..