Her akşam birbirinin kopyası.
Hava yine siyah, gözlerin yine mavi.
Bende de bir değişiklik yok, yine seni özlüyorum.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Her akşam birbirinin kopyası.
Hava yine siyah, gözlerin yine mavi.
Bende de bir değişiklik yok, yine seni özlüyorum.