Tutsam
Deli deli akan
Fıratın bir ucundan
Hortum gibi,
Sulasam içimi....
Yine de söndüremem
- gidişinle -
Kanımda yanmaya başlayan ateşimi.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Yangınlardayım.......
Tutsam
Deli deli akan
Fıratın bir ucundan
Hortum gibi,
Sulasam içimi....
Yine de söndüremem
- gidişinle -
Kanımda yanmaya başlayan ateşimi.