"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

yazı resim

Kanatlarım acıyordu eskiden...
önce alıştım acısına zamanla...
sonra ...
sonra kesip atıverdim uzaklara...
yıllar sonra...
biri bulmuş kanadımı..
getiriverdi bana...
kulağıma fısıldadı usulca...
Dedi ki:
‘’Seni bekliyor hala...
Umutlar adasında...
Hüzünler Koyu’nda...’’

Yorumlar

Başa Dön