UNUTMAK
Gözlerin bakınca ardına unutmuş yılları.Kalbim çarpınca varlığına savurmuş rüzgarları.İsmini anınca dudaklarımda tekrarladım adını.Seni hissedince ruhumda açtım ölüm kapılarını
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
UNUTMAK
Gözlerin bakınca ardına unutmuş yılları.Kalbim çarpınca varlığına savurmuş rüzgarları.İsmini anınca dudaklarımda tekrarladım adını.Seni hissedince ruhumda açtım ölüm kapılarını