Tutsak ettin diye beni
Özgür sanma kendini.
Çözdükçe sorunları
Silahın gölgesinde,
Esiriz ikimiz de
Şiddetin ellerinde.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Tutsak ettin diye beni
Özgür sanma kendini.
Çözdükçe sorunları
Silahın gölgesinde,
Esiriz ikimiz de
Şiddetin ellerinde.