Bir kadın iniyor ;hayatın merdivenlerinden,
Çıkışı o denli zor ;bu yaşam kentinde.
Durgun denizi andırıyor eşsizliği,
Aratıyor yorgun kalbinin ,
Kaybolmuş kentinin yokluğunda.
Bir yarın doğuyor;güneşin ardından,
Çıkışı o denli kolay:)))
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bir kadın iniyor ;hayatın merdivenlerinden,
Çıkışı o denli zor ;bu yaşam kentinde.
Durgun denizi andırıyor eşsizliği,
Aratıyor yorgun kalbinin ,
Kaybolmuş kentinin yokluğunda.
Bir yarın doğuyor;güneşin ardından,
Çıkışı o denli kolay:)))