"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Kalp kıpırtısı mı duyduğum sesler?
Yoksa sessiz bir ruhun inleyişi mi?
Kelepçelenmiş kalpler, mahpus kafesler.
Aşığın geceyi dinleyişi mi?
Yoksa sessiz bir ruhun inleyişi mi?

Nereye göz atsam hile ve tuzak !
Gecenin kalbinde ışık arıyorum.
Bir garip yolcuyum yollardan uzak,
Karanlığa karşı haykırıyorum.
Gecenin kalbinde ışık arıyorum.

Yorumlar

Başa Dön