Kaç yıl oldu bilemiyorum,
Gökkubbe altında uyumayalı.
Sırtüstü uzanıp toprağa
O yıldız senin,
Bu yıldız benim dolanmayalı.
Kaç yıl oldu bilemiyorum,
Bu lanet betonlarda hapsolalı...
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
En son ne zaman uyudunuz yıldızların altında?
Kaç yıl oldu bilemiyorum,
Gökkubbe altında uyumayalı.
Sırtüstü uzanıp toprağa
O yıldız senin,
Bu yıldız benim dolanmayalı.
Kaç yıl oldu bilemiyorum,
Bu lanet betonlarda hapsolalı...