"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Kalbini Gözlerim…

yazı resim

Evet, haklısın sen yoruldun,
Soldun, soludun, korundun,
Şefkat kanatlarınla onurdun,
Gönüllere kondun, yoruldun.

Kim istemez ki, seni anmayı,
Seninle sararıp, seninle solmayı,
Hep seninle kalmayı, bakışmayı,
Sende yok olmayı, sana konmayı.

Bu nasıl bir söz, dersin bilirim,
Ben kalbimi, senden iyi bilirim,
Sendeki gizemleri, nerden bilirim,
Kalbini gözlerim, orda filizlenirim.

Yorumlar

Başa Dön