Sevdaya daldı gönlüm kasımda
Ellerim umuda vasıl oldu sonunda
Vanilya çiçeklerim açar olmuştu bağımda
Dünya genişledi sanki gözümde
Aşk mekanım başkent oldu yazımda

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
...

Sevdaya daldı gönlüm kasımda
Ellerim umuda vasıl oldu sonunda
Vanilya çiçeklerim açar olmuştu bağımda
Dünya genişledi sanki gözümde
Aşk mekanım başkent oldu yazımda