İçimden de söylesem,
haykırsam da tüm gücümle,
Kesinlikle duyulmuyor
bu evrende hiçbir “keşke”!

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

İçimden de söylesem,
haykırsam da tüm gücümle,
Kesinlikle duyulmuyor
bu evrende hiçbir “keşke”!