Yüreğim, bi gelsen...
Bitti
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Bütün şiirlerim gibi bu şiirim de aynı özellikte olacak arkadaşlar. Özellik şu; tüm şiirlerin başlıkları, şiirlerinden uzun olacak! Hepsi bu...
Yüreğim, bi gelsen...
Bitti