Gün ağarıyor penceremde;
Gözlerimde uykusuzluğun külleri,
Midemde eski bir şarabın rutubeti,
Tipik yalnızlık senfonileri...
Nasıl avutmalı gönlümü,
Bilmem ki ne demeli...
"Boşver" diyorum,
"Gün yeniden doğuyor,
Masmavi umutlarla bezeli..."
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Gün yeniden doğuyor...
Gün ağarıyor penceremde;
Gözlerimde uykusuzluğun külleri,
Midemde eski bir şarabın rutubeti,
Tipik yalnızlık senfonileri...
Nasıl avutmalı gönlümü,
Bilmem ki ne demeli...
"Boşver" diyorum,
"Gün yeniden doğuyor,
Masmavi umutlarla bezeli..."