Bedenimde mor çiçekler açıyor
İşte dişlerimde bir damar
Kasığımda bir demet
Göğsümde bir heves
Kalbimde umut
Düşlerimde gelecek
Daha iyi bir şey yoktur demiştik onun için
Mor çiçekler çürüyor
1.Ağustos.2003
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
.

Bedenimde mor çiçekler açıyor
İşte dişlerimde bir damar
Kasığımda bir demet
Göğsümde bir heves
Kalbimde umut
Düşlerimde gelecek
Daha iyi bir şey yoktur demiştik onun için
Mor çiçekler çürüyor
1.Ağustos.2003