"Yazar olmak, hayatın sana fısıldadığı dedikoduları yüksek sesle haykırmaktır. Tabii, kim dinlerse..." – Dorothy Parker"

Nerede O Gözler

Ben miydim sebepsiz terkedip giden, / Ben miydim hasreti baş tacı eden. / Hani o sevdiren, benimle gülen, / Benimle ağlayan o gözler nerde.....?

yazı resim

İçimi kor gibi yakıp kavuran,
Gönlümü dağlayan o gözler nerde..?
Aklımı başımdan alıp savuran,
Fikrimi bağlayan o gözler nerde..?

Ümitsiz anımda yüzüme gülen,
Biçare gönlüme mutluluk veren,
Nefreti şefkatle silip süpüren,
Sevdamı anlatan o gözler nerde..?

Ben miydim sebepsiz terkedip giden,
Ben miydim hasreti baş tacı eden.
Hani o sevdiren, benimle gülen,
Benimle ağlayan o gözler nerde.....?

Yorumlar

Başa Dön