ÖLMEK
Ölmek ne garip şeymiş anne,
Üşüyorum karanlıklar içinde.
Yaptıklarım ürkütüyor beni,
Kızgın meleklerin içinde.
Yalnızlığım çekilmiyor burada,
Korkularımla baş başa kalınca.
Arıyorum en kötü günlerimi,
Günahlarım yüzüme vuruldukça.
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
ÖLMEK
Ölmek ne garip şeymiş anne,
Üşüyorum karanlıklar içinde.
Yaptıklarım ürkütüyor beni,
Kızgın meleklerin içinde.
Yalnızlığım çekilmiyor burada,
Korkularımla baş başa kalınca.
Arıyorum en kötü günlerimi,
Günahlarım yüzüme vuruldukça.