Pandomim-4
Sabah çekti gözlerim,
Kuşluk çekti kuyudan
Sabaha ne kadar sürer şimdi çıksam...
Unutmadan,
Şu ağacın koylarına kuş bağlıyorum
Kalbin üşümesin diye....
Sustun!Sabaha "susmak mı"sürer
Şimdi çıksam.....
AKIN EZBERCİ
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Pandomim-4
Sabah çekti gözlerim,
Kuşluk çekti kuyudan
Sabaha ne kadar sürer şimdi çıksam...
Unutmadan,
Şu ağacın koylarına kuş bağlıyorum
Kalbin üşümesin diye....
Sustun!Sabaha "susmak mı"sürer
Şimdi çıksam.....
AKIN EZBERCİ