Yer,gök saydam bir alev renginde.
Saman yığınları oturmuş taşa öylece.
Bir iz kalmış geriye,cevahir kayalarından inen berrak bir PINAR..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Yer,gök saydam bir alev renginde.
Saman yığınları oturmuş taşa öylece.
Bir iz kalmış geriye,cevahir kayalarından inen berrak bir PINAR..