Seni bekliyorum
Şimdi bir uzak baharın mehtabı oldun
Belki hiç gelmeyeceksin
Bu kalp ağlıyor şimdi
Sözlerden uzaktın gittin
Yüreğini konuştur benimle
Seni bekliyorum.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Seni bekliyorum / Şimdi bir uzak baharın mehtabı oldun... /
Seni bekliyorum
Şimdi bir uzak baharın mehtabı oldun
Belki hiç gelmeyeceksin
Bu kalp ağlıyor şimdi
Sözlerden uzaktın gittin
Yüreğini konuştur benimle
Seni bekliyorum.