Hayat akıyor sessiz sessiz .
Kimin nereye gittiği belirsiz.
Ay doğuyor, güneş batıyor,
Ben nefes alamıyorum sensiz.
Sensiz geçirdiğim her an.
Bana zulümdür her zaman.
Sensiz hayatmın anlamı yok,
Sensiz yaşayamazki bu can.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Hayat akıyor sessiz sessiz .
Kimin nereye gittiği belirsiz.
Ay doğuyor, güneş batıyor,
Ben nefes alamıyorum sensiz.
Sensiz geçirdiğim her an.
Bana zulümdür her zaman.
Sensiz hayatmın anlamı yok,
Sensiz yaşayamazki bu can.