"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

Sis çökmüş sevda yamaçlarına
İncecik bir yağmur yağıyor...
Sadece yaprakların ıslanan sesini duyuyorum.
Başkada hiç bir çıt çıkmıyor.
O kadar sessizlik hakim ki bu dağlara.

Ah... birde kulağımda avazı çıktığınca bağıran,
beynimde uğuldayıp yankılanan bu ses olmasa.
seni seviyorum

12/08/2007
yağmur vakti...

Ayşe Özyılmaz

Yorumlar

Başa Dön