Hıncı vardı bana biliyordum, giderken gözlerinden
belliydi, almak için bile olsa, dönseydi, yeterdi,
görürdüm ateş saçan gözlerini, öfkesiyle bile severdim
onu.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Hıncı vardı bana biliyordum, giderken gözlerinden
belliydi, almak için bile olsa, dönseydi, yeterdi,
görürdüm ateş saçan gözlerini, öfkesiyle bile severdim
onu.