Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER
"Yarınlar, bugünün dünleri gibidir; sadece biraz daha pahalı." - George Bernard Shaw"

Yanında olsam alırdım ellerini ellerime.
Sırf sen üşüme diye.
O güzel gözlerine uzun uzun bakardım.
Yalnız olmadığını bil diye.
Çayı ben demlerdim,
Şekeri sen atardın.
Karıştırmaya gerek yoktu,
Senin sıcaklığında erirdi herşey...
Agâh GÜNER