"Hayat bir roman gibidir; ne yazık ki, sonunu okumadan yorum yapanlar hep ilk satırlara takılıp kalır." - Umberto Eco"

yazı resim

Yağarken gökten yıldızlar,
Ve ben toplarken kucak dolusu,
Şimali sana ayırdım.
Güneş yükselirken doğudan,
Gün batmasın diye batıyı gizledim,
Tanrı yaratırken evreni,.
Seni şimale gizledim,
Evrenin doğuşundan beri,
Yok oluşu sensizliğe adadım.

Yorumlar

Başa Dön