"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Tamamlanıyorum

Beni yakından tanıyanlar,neyle tamamlandığımı bilir...Ya sen?

yazı resim

Tamamlanıyorum

Rakıyla yıkıyorum

Bu gece hasretini...

Adı olmayan yerlerden bile

Tutuyorum ellerini.

Sen varsın gibi geliyor tüm şarkılarda...

Ve ben,

Hayal de olsa

Tamamlanıyorum varlığında...

Yorumlar

Başa Dön