"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

üç beş cümlelik metinde
dört kez neyse demekle
uçar mı şu kelebek

utanırken
imge
yapmaktan
s ı z l a y a n
omurga
kırıklarını
teyzemin

bunu da belirtmeden
geçememek

aksak rahvan kaygıların
tırıs geçen zamanın
etkisi olsa gerek

Ulaş NİKBAY

Yorumlar

Başa Dön