Türkçe'de en çok yanlış yazılan kelimedir yalnızlık
belki de yanlış anlaşılmıştır...!
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
yalnızlık
Türkçe'de en çok yanlış yazılan kelimedir yalnızlık
belki de yanlış anlaşılmıştır...!