Buram buram yalnızlık kokarken bu sokaklar
Ben penceremde izlerdim sessizce
Kimse bilmezdi küçük bir delikten
Dünyanın kocaman gözüktüğünü

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Buram buram yalnızlık kokarken bu sokaklar
Ben penceremde izlerdim sessizce
Kimse bilmezdi küçük bir delikten
Dünyanın kocaman gözüktüğünü