"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Yazardım Ben Sensizliğe Kendimi

yazı resim

Kalbimi uğurlardım senden uzağa
Gizlerdim ben yağmura gözlerimi
Git dememeliydin gün batımında
Yazardım ben sensizliğe kendimi

Bir zamanlar yürürdüm avucunda
Sallanırdım kirpiğinin ucunda
Bulurdum seni bir hayal ağacında
Çözerdim ben ellerime saçını

Yorumlar

Başa Dön