"Bu saatte hala uyanık olanların ya derdi büyük, ya da ertesi günün derdi hiç bitmeyecek." - Dorothy Parker (kurgusal)"

yazı resim

Güzel şeyler yazmak istiyorum
Aşktan,duygudan yana
Dalından ayrı düşmüş bir yaprak gibi
Yalpalıyorum
Bir o yana,bir bu yana

Yaşamın ıssız,mor kıyısında
Yaşlı bir tekneyim
Damarlarıma tuzlu su karışmakta
Ah!
Keşke derdim sadece aşk olsa
Bu yoksulluk olmasa......

Yorumlar

Başa Dön