Duyarsız Yaratık = İnsan : D
küçük bir deneme... doğamızla ilgili ve ımm.. dediğim gibi duyarsız yaratık insan :D sadece okusanız??? bir de düşüncenizi belirtseniz süper olur :D
"Uyanık kalmak için kahveye ihtiyacım yok, sadece bir deadline ve azıcık da panik." – Agatha Christie (kurgusal)"
"Uyanık kalmak için kahveye ihtiyacım yok, sadece bir deadline ve azıcık da panik." – Agatha Christie (kurgusal)"