Duyarsız Yaratık = İnsan : D
küçük bir deneme... doğamızla ilgili ve ımm.. dediğim gibi duyarsız yaratık insan :D sadece okusanız??? bir de düşüncenizi belirtseniz süper olur :D
"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"
"Tanrı, dünyaya komedi yazmış, ama eleştirmenler hep tragedya arıyor." - Woody Allen"
küçük bir deneme... doğamızla ilgili ve ımm.. dediğim gibi duyarsız yaratık insan :D sadece okusanız??? bir de düşüncenizi belirtseniz süper olur :D
Sizce kusursuz cinayet var mıdır yoksa biz mi öyle görmek isteriz? unutmamak gerekir ki katil de bizden biri. yoksa değil mi...
polisiye-gerilim seviyorsanız çok uzağa gitmeyin...
bakmayın küçük göründüğüme.. akıl yaşta değil baştadır demiş atalarımız :D
ELAZIĞ
deneme, roman
dan brown, Jean-Christophe Grangé.