Bana "Seni bekliyorum" deme,
"Beklediğim sensin" de.
İşte o gün
Koşarak gelirim kalbine.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Bana "Seni bekliyorum" deme,
"Beklediğim sensin" de.
İşte o gün
Koşarak gelirim kalbine.