Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...