Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Düşünüyorum da
Ne kadar az konuşmuş
Ne kadar çok susmuşuz seninle,
Şimdi mümkün olsa da
O zamanlardaki gibi
Az konuşup, çok sussak seninle.
Seninle birlikteyken susmak, susmak değil,
Yaşıyor olmayı anlamaktı çünkü...