Gözlerinde hatıralarım var,
Eskiye yazdığım hikayemizde,
Birlikte yürüdüğümüz yokuşumuz var,
Çayımız şekerimiz çorbamız,
İki hırka iki nefesimiz var,
Ölüm vaki olduğunda,
Yan yana serilmiş iki mezarımız var.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Gözlerinde hatıralarım var,
Eskiye yazdığım hikayemizde,
Birlikte yürüdüğümüz yokuşumuz var,
Çayımız şekerimiz çorbamız,
İki hırka iki nefesimiz var,
Ölüm vaki olduğunda,
Yan yana serilmiş iki mezarımız var.