Hııh
Eski bir resme bakarken
Onu bulduğunda çalan şarkıda
Pişmanlıkla karışık bir gülümsemede
Bir nida Hııh
Geçmişe özlem bazen de sitem, geleceğe
Hııh!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Hııh
Eski bir resme bakarken
Onu bulduğunda çalan şarkıda
Pişmanlıkla karışık bir gülümsemede
Bir nida Hııh
Geçmişe özlem bazen de sitem, geleceğe
Hııh!